miercuri, 18 ianuarie 2012

Regasire in amintiri.



               Azi e o zi pe care nu am trait-o niciodata, si totusi… iti simt lipsa mai mult ca oricand. Cu fiecare zi lasata in urma, prezenta ta imi bantuie tot mai mult sufletul si mintea.
              Chiar ieri aveam o discutie cu un prieten, spunandu-i ca la cat imi lipsesti te-as recunoaste dintr-o suta de persoane chiar si legata la ochi. Zambetul  tau l-as zari dintr-o mie de oameni, iar vocea ta as identifica-o dintr-un milion de insi.
            
In clipele de fata traiesc din dragoste, zambesc desi inima mi-e ranita, plang privind fotografii cu noi si iert greseli care pentru altii sunt de neiertat. Inca sunt aici pentru tine, desi trebuia sa plec demult. Inca am o sumedenie de iluzii desi ar trebui sa fiu, acum, mai mult ca niciodata realista. Iti caut iubirea desi ea e demult pierduta si deschid rani ce trebuiau inchise de ceva timp. Ai fost odata langa mine si drept urmare inca te iubesc desi nu vreau sa simt. Tocmai ma indrept pe un drum gresit dar merg mai departe. Incerc din rasputeri sa te uit, dar mi-am dat seama ca e foarte greu sa uiti.

                Imi aduc aminte de o multime de clipe petrecute impreuna, cand ma tineai  in brate iar eu te priveam cu niste ochi care radiau de fericire. Imi erai atat de drag in acele secunde. Ma simteam mai presus de toata lumea cand ma acopereai cu sarutari, iar cand ma cuprindeai in brate, putea izbuchni orice razboi, caci eu eram in siguranta.
                Acum tu consideri probabil ca ai fost un moft pentru mine, care dupa o intalnire cu altul o sa-mi treaca. Candva o sa realizezi defapt cat te-am iubit, si mi-e atat de frica ca in tarziul acela sa nu fie prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu