miercuri, 11 ianuarie 2012

Pentru...noi.


Pentru toate clipele pasagere in care am fost intr-un unic si exuberant extaz alaturi de tine. 
Pentru ca ma trezeam cu gandul ca o sa te vad in acea zi si ca printr-o minune peste dimineata mea mohorata tresarea o lumina parca aruncata din paradis ca sa-mi inunde sufletul cu o aprofundare in farama iubirii ce incepeam sa o simt. 
Pentru ca desi intre noi au fost multe momente frumoase, tind sa ma limitez doar la acest simplu adjectiv folosit la plural pentru a descrie clipele noastre si nu ma intind la cuvinte magice deoarece totul s-a terminat prea brusc, prea incomplet, cu un sentiment inexplicabil si inocent, cu sute de intrebari si fara vreun raspuns concret.
Pentru toate cuvintele tale pline de adorare cu care mi-ai starnit o involburare imensa, cu valuri de pasiune si dorinta de a iubi, dar care acum mi se par simple cuvinte  care s-au evaporat cu timpul si s-au transformat in cativa nori pufosi de unde cateodata cand mi-e dor tare de tine mai cade cate un picur sinonim in cazul meu cu o lacrima care imi aminteste de toate petrecute,dar dupa o lacrima mai vin si altele, iar dupa dansul lor care reuseste miraculous sa-mi intimideze surasul urmeaza falsa realitate in care imi aduc din nou aminte ca totul a fost o minciuna, si revin subtil la procesul meu de a te uita. 
Pentru ca tu ai aflat mai repede decat mine ce inseamna iubirea si tradarea in acelasi timp. 
Pentru ca ti-ai inchis sufletul  in speranta de a nu mai suferi si ti-ai pierdut curajul de a-l deschide. 
Pentru ca as fi facut orice in ideea de a ma lasa sa fiu eu persoana aia pe care sa o primesti in inima ta. 
Pentru ca iubirea ce o simt din adancul fiintei mele, acel sentiment care imi taie respiratia si face sa mi se inmoaie incheieturile cand te zaresc, si in cea mai groaznica indepartare, care ma face sa plutesc de emotie numai la gandul ca tu existi, pentru toate astea, candva,eram dispusa sa ma lupt cu o lume intreaga sa te stiu langa mine.
Pentru ca pana ca tu sa treci cu atata indiferenta peste inima mea care se tinea cu putere de spusele tale, credeam ca iubirea mea pentru tine imi va aduce un uragan de fericire dar totul s-a dovedit a fi un cliseu rulat cu insistenta in  mintea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu